Projecte final: Animals de granja


  • Introducció
La finalitat del nostre projecte es basa en treballar els animals de granja d'una manera interactiva, a partir del Jclic, tant a l'aula com a casa.
Ajudar a potenciar i a desenvolupar processos mentals d'associació i representació. Classificant els animals a partir de les seves característiques. A partir dels seus continguts, avaluarem l'èxit del nostre projecte.
  • Objectius
- Ajudar als educadors i families en l'educació dels infants.
- Oferir diverses activitats relacionades amb un centre d'interès.
- Treballar l'eina escollida.
- Desenvolupar la capacitat d'associació.
- Exercitar la memòria.
- Fomentar l'autosuperació.
- Potenciar el vocabulari dels animals.
- Reconèixer els animals de granja.
  • Continguts
- Reconeixement i utilització dels elements bàsics de l'ordinador i programari.
- Coneixement sobre els diferents animals de granja.
- Actitud positiva davant les diferents activitats.
  • Metodologia
Previàment hauriem explicat l'unitat didàctica dels animals de granja, aniriem a l'aula d'informàtica per realitzar les activitats.

En aquest projecte final, trobarem diferents activitats destinades a infants de cicle inicial de primària.
Trobarem una varietat d'activitats de nivells més senzills a superiors, tot tipus de trencaclosques, sopa de lletres, memory, paraules creuades...
En totes les activitats l'infant desenvolupa l'observació, l'associació, representació, relació i la classificació dels animals de granja diferenciant les característiques d'aquests. Activitats intractives que ajuden en processos mentals bàsics i en el conèixement dels animals.
  • Avaluació
A partir de les explicacions impartides a classe, sobre els animals de granja, avaluarem els seus coneixements a travès de les activitats realitzades del Jclic.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Con la tecnología de Blogger.